Ste lastnik majhnega ali velikega podjetja? Obožujete pisanje in bi si želeli uspeti na internetu? Že imate spletno stran? Če ste na vsa ta vprašanje odgovorili z “DA” potem vas od zaslužka loči le še en korak imenovan optimizacija spletnih strani. Kaj pravzaprav je optimizacija? Optimizacija je proces sprememb in povezav, ki jih je potrebno urediti, da bi Googlovi alogaritmi vašo stran uvrstili na višje pozicije med iskanimi zadetki. Da bi to dosegli izberite strokovnjake za optimizacijo, ki vam bodo pomagali vašo stran dvigniti na prva mesta v Googlu.
Kaj boste imeli od tega da boste na prvi strani Googla? Večji obisk, večjo prodajo, več bralcev ali morda več prijav na različne aktivnosti. Vse je odvisno od tega kakšno stran imate. Bodisi spletna trgovina, blog ali zgolj predstavitev podjetja. Tako ali drugače bodo ljudje izvedeli za vaše delo ter pokazali več zanimanja za vas če se boste nahajali na prvi strani, kot če ste zakopani nekje na 100 mestu med iskanji.
Ker je vsakomur cilj, da si zagotovi kar se da veliko strank in samega povpraševanja po izdelkih je optimizacija spletnih strani prava rešitev, da si ravno to omogočite. Kako pa poteka optimizacija spletnih strani? Deli se na dva dela. Prvi del je optimizacija same vsebine na strani. Drugi del pa je optimizacija glede na druge strani, torej pridobivanje relevantnih povezav s spletnih strani, s podobno vsebino ali spletnih forumov…
Oba dva dela optimizacijskega procesa sta zelo pomembna za optimizacijo spletnih strani saj drugače rezultati ne bodo vidne. Seveda se je potrebno tega procesa lotiti previdno in precizno ter za začetek narediti raziskavo ključnih besed za katere je optimizacija sploh smiselna. Nekatere besede se namreč iščejo več, druge malo manj. Nekatere ključne besede so težje za optzimiziranje kot druge. Važno je da se zavedate, da je optimizacija spletnih strani dolgotrajen proces in rezultati ne bodo vidni z danes na jutri.